Uwaga!
Należy dążyć do tego, aby wiadomość nie zawierała załączników, lecz linki internetowe do plików czy informacji. Rozmiar całej wiadomości nie może przekroczyć 250KB.
Wiadomość o większym rozmiarze lub zawierającą załączniki należy umieścić – przed rozesłaniem e-maila – wraz z załącznikami w sekcji Ogłoszenia pracownicze (ogólnodostępne lub tylko dla zalogowanych) portalu PRz lub w innym serwisie (np. na stronie www jednostki) i odwołać się do niej w masowym e-mailu.
Uprawnienia do zamieszczania treści w sekcji Ogłoszenia pracownicze zostały nadane wszystkim pracownikom mającym możliwość rozsyłania wiadomości na adres prz-users.
(Kontakt w sprawie uprawnień: webadmin@prz.edu.pl lub numery telefonu 17 865 1082 lub 17 743 2217.)
Jak przygotować wpis w sekcji Ogłoszenia pracownicze?
- Należy zalogować się za pomocą swojego konta pracowniczego w serwisie głównym PRz pod adresem http://prz.edu.pl (1-2), po zalogowaniu wybrać przycisk Panel administracyjny (3):
- Następnie wybrać kategorię – Ogólnodostępne lub Tylko dla zalogowanych (1) i użyć przycisku Dodaj (2):
- Następnie wprowadzić tytuł wpisu (3), krótki opis (4) i właściwą treść wiadomości (5). Aby dodać załączniki należy przejść do zakładki Zdjęcia lub Pliki (6).
- Następnie na karcie Pliki użyć przycisku Dodaj pliki (7), wybrać właściwy załącznik, opcjonalnie opisać dodany plik i zapisać wiadomość (8). (Analogicznie dla zdjęć.)
- Następnie należy odszukać swój wpis pod adresem Ogólnodostępne lub Tylko dla zalogowanych, otworzyć go i skopiować link z paska adresu:
- Ten skopiowany link należy zamieścić w wiadomości e-mail rozsyłanej do wszystkich pracowników PRz.