Strona: Komunikaty o błędach / Uczelniana Sieć Komputerowa

Komunikaty o błędach

Informacje o poprawnej konfiguracji klientów pocztowych

Błąd uwierzytelniania

Jeśli przy próbie wysłania poczty pojawia się komunikat:

554 Wlacz uwierzytelnianie. Szczegoly: http://uci.prz.edu.pl/poczta-bledy/ lub tel. (17) 865-1393. / Relay denied. Go away.

oznacza to, że nie włączono opcji uwierzytelniania klienta przy wysyłaniu poczty za pośrednictwem serwerów UCI. Rozwiązaniem problemu jest włączenie opcji uwierzytelniania.

Niewłaściwy port serwera poczty wychodzącej

Jeśli przy próbie wysłania poczty pojawia się komunikat:

554 Do wysylania poczty uzyj portu 465 lub 587. Szczegoly: http://uci.prz.edu.pl/poczta-bledy/ lub tel. 865-1393. / Relay denied. Go away.

oznacza to, że do wysyłania poczty używany jest niepoprawny port serwera SMTP.

Port 25 wykorzystywany jest na serwerach USK wyłącznie do komunikacji między serwerami pocztowymi. W klientach pocztowych należy ustawić port 587 lub 465.

Inne błędy

W przypadku napotkania nieopisanego powyżej komunikatu z błędem,  prosimy o kontakt telefoniczny pod numery:

  • 17 865 1393,
  • 17 865 1076.

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję